Sunday, April 17, 2011

Never Say Never

Haii kawan. Post hari ni mungkin akan panjang dek kerana keterujaan yang melanda diriku. Wahhh ayat kita tak boleh belah gitu nokk *gaya Azwa Ali*.

Semalam pukul 5 pegi tengok Never Say Never Justin Bieber dekat GSC One Utama. Dari bulan 2 hari tu dah exited bagai dah bila tau Justin Bieber nak buat movie. Akhirnya, selepas premier NSN tak pergi, first day tayangan tak pergi, semalam pergi. Dari pagi semalam muka dah teruja macam Justin ada dekat sebelah dah. Semalam sampai wayang awal gila. Lepas tu muka macam dah tak saba nak masuk dah. Padahal masuk awal pon bukanya movie terus start pon. Tau iklan banyak gila pon still nak masuk awal. Bila dah masuk punya lah bising. Kesian Fatin, cousin ku terpaksa tahan kegilaan ku. Masa iklan asyik tanya bila nak mula, bila nak mula, dah tak saba ni. Orang yang duduk sebelah tu sure menyesal tengok satu panggung dengan aku. hehe. Bila movie dah start lagilah kegilaan datang melanda diriku. Fatin kejap kejap pukul tangan, sebab bila aku teruja aku asyik goyang tangan dia. Kesian dia kena suffer teman aku. Masa part lagu keluar aku nyanyi semua. Kalau nyanyi tak pe lah, tapi ni aku nyanyi paling kuat. Mentang-mentang lirik semua dah hafal, nak show off la sikit. Pompuan yang duduk sebelah tu su suffer gila la masa tengok aku nyanyi kuat sebelah dia. Fatin pulak tak bagi nyanyi kuat-kuat, tapi aku tak heran. Nyanyi ke laut pon tetap nak nyanyi. Paling best masa part Justin perform lagu Baby. Guess what? I'm the only one waving my hand. Fatin asyik tarik tangan je. Bila dia tarik aku angkat lagi 1 tangan. Kesian dia. Dia malu dah nak mengaku aku ni sedara dia. kahakah. Cina yang duduk seat belakang tu siap gelak lagi tengok kegilaan aku. Tak sure la dia gelak pasal aku tapi boleh jadi dia gelak tengok movie tu, boleh jadi jugak dia gelakkan aku. Sekor-sekor muka macam tak pernah tengok obsess Belieber. Masa cerita tu habis Fatin dah dok tarik tarik dah sebab suruh keluar panggung. Aku kan, nak jugak tunggu sampai semua habis. Nak jugak tunggu sampai skrin hitam keluar. Paling kelakar masa last-last. Last-last adalah keluar lagu Born To Be Somebody and keluar pulak gambar Justin Bieber masa kecik cakap I Love You. Aku tanpa segan silunya pegi balas balik I love you too Justin. Orang dekat sebelah tu dah pandang dah. Rasa kelakar pon ada. Masa dalam movie tu rasa macam ada dekat Madison Square Garden dah *tempat Justin perform*. Conclusion nya semalam memang happening gila la. Bila dah balik rasa tak percaya aku boleh act macam maniac pasal Justin Bieber. Opsss, for Bieber I will do everything. Kadang-kadang bila buat benda memalukan pon aku tak sedar. Memang obsess aku ni. Nasib aku sedar lagi aku ada adalam wayang. Kalau tak sedar sure dah jugak joget macam gila dah. Ok enough about my crazyness, crazytard or whatever you call it.

Now let's the picture do the talks.


Exited nampak Bieber Hair.


Sedih sebab benda ni dah tertinggal


Me wearing Justin Bieber t-shirt.


Nak tangkap gambar dengan poster besar Justin Bieber tapi dah keluar so tak boleh masuk balik.


Ok I must say that Justin Bieber Never Say Never was the best movie I had ever watch. Sumpah, tak tipu. Belieber mesti kena tengok. Yang buka Belieber aku paksa suruh tengok. Let's spread the Bieber Fever. #swag. Hari ni tulisan color purple. Teruja punya pasal. Purple is Bieber favorite color.

Ok. Dah panjang sangat ni. Bye-bye lovely.

Thanks for reading this post.

Related Articles

0 comments:

Powered by Blogger.

Pages

Flickr Images