Friday, May 6, 2011

Speecheless

Kawen nanti nak pakai baju ni :p


As Salam semua. Hari ni memang sumpah tak tau nak tulis apa. SUMPAHTAKTAHUNAKTULISAPA (haha, sampai semua capital letter!). Heh, sedar tak sedar ada lagi 3 hari je cuti. Minggu depan dah kena masuk college balik. It's hard for me to deal this situation. Kalau pasal bab semester baru saya ok je. Kalau dah nama belajar kenalah belajar sampai habis semester. Weii, aku tak belajar hangat-hangat taik kucing :p Bercakap pasal semester baru ni, maknanya result final exam sem lepas kena ambik hari Isnin ni. HAH, cuak gila sampai berpeluh ni. Tak pe lah, kita sama-sama doa supaya saya tak dapat resultsorokmuka. haha. Korang, nak gebang sikit boleh? Hari ni saya spend hari saya dengan berjalan-jalan dan buat benda yang tak berfaedah. 30% berjalan 70% buat benda tak berfaedah. Saya luangkan masa menbaca belog-blog orang macam Fatin Liyana, Haniz Zalikha, Maria Elena. Saya luangkan masa menonton video di youtube macam Justin Bieber, Maria Elena, Najwa Latif, Sam Tsui (Justin Bieber hari-hari!). Guys life is short, just LMAO.

Imu, lah :)


cant wait to come meet all you Brazilian girls ;) heck I cant wait to meet girls in every country ;) -Justin Bieber. Justin Bieber.
Baru tadi perasan Justin Bieber ada tulis ni dekat twitter dia. I stalk him everyday.

p/s- Life is short, just rock on and rawwr.

Related Articles

0 comments:

Powered by Blogger.

Pages

Flickr Images