Thursday, January 27, 2011

Blackberry jantung hati

Hello gorgeous. Eh, yang tak cantik tu jangan nak perasan. Saya pon kadang-kadang TERperasan jugak. Maklumlah lah muka dah tak cantik, kenalah selalu perasan hot, posing maut depan cermin sahaja. Perasan depan cermin je boleh lah. Menggedik pon depan cermin je lah. Karang bagi orang tengok orang kata over. Oh, sungguh sedar diri saya ni.

Nilah BB kesanyangan saya. saja nak tayang.

Gambar budak kecik kiut miut ni curik dekat thesartorialist blog. Nampak je terus jatuh cinta. Siap buat dekstop wallpaper lagi.


Ni cover BB kita. Okeyhhhh, saya tak pakai pon cover bling bling buat sakit mata tu.Saya pakai cover palstik muka devil kaler purple pulak tu. Tau lah purple tu kaler favorite Justin Bieber. Purple is sexy!


Ok kali ni punya gambar tak pakai digital camera. Handphone pon tak. Pakai webcem- webcem je. Ok, sekarang ni sumpah nak dslr camera. Bolehlah snap gambar cantik menarik tetarik. haha. Woo sudah pasal dsrl. Nanti dah dapat nanti kita cerita gempak-gempak lagi. Nampak gambar dekat atas. Saya pakai Blackberry curve 3g kaler hitam je. Ok phone ni memang tak canggih macam iphone tapi sumpah suka gila BB ni. BB ni telepon pintar jugak. Semua dok tanya kenapa tak beli iphone. Cehh, macamlah iphone tu 2 3 ringgit. Yelah, orang kaya. Cakap pon nak sleng orang kaya lah. Kita yang dengar ni rasa miskin je. Nasib dapat beli BB. Tu pon dah bersyukur sangat dah. Tak pe, kita ni sedar diri. Suka betul aku merendah diri. Ok, hasrat beli telephone pintar dah tercapai. Next mission nak beli dslr camera pulak ye. Semoga angan-angan ini menjadi kenyataan. Amin.

Ok, dapat beli yang ni pon dah bahagia.


I wish. Kalaulah pari-pari dalam kartun Cinderella boleh tolong. haha.


Dah cukup sampai sini. Kitak story lagi nanti. Perut pon dan berbunyi gitar. Tangan pon dah lenguh mintak urut. Teehee :)

The Sky's The Limit- Jason Darulo
Yalla asia- Jay Sean featuring Karl Wolf and Radhika

Related Articles

0 comments:

Powered by Blogger.

Pages

Flickr Images