Friday, January 21, 2011

Degil itu aku

curik di Tumblr. Ayat ni ada kebenaranya. kan?


Hello blogger. Semalam tulis, hari ni tulis. huh, nampak sangat addicted. Pagi tadi pergi kolej. Sampai-sampai terus jumpa kak Ida yang kiut miut tanya pasal subject. Aku puas pikir aku ni kena ambik tak subject Moral. Mak dah dari pagi kata call je kak Ida tapi kerana kedegilan aku yang nak jugak jumpa kak Ida jugak mak terpaksa hantar ke Kolej. Bila tanya Kak Ida dia tersenyum kata "Sharizad tak payah ambik Moral nanti semester depan baru ambik Pendidikan Islam , so hari ni boleh balik". Nampak tak berapa banyak masa aku dah buang pagi ni. Tulah mak cakap aku ni selalu tak nak dengar. Selalu nak menang. Ambik aku "kan dah buang masa" Sekarang dah paham kan, aku ni DEGIL!!!! Ok sekarang dah lega dah. Yahhh, nikmatnya hidup. Semester ni ada 3 kelas je. Isnin sampai rabu je suffer. Suka kan korang, weyh sempah aku lagi suka. Suka campur bahagia. Senang sikit bila Khamis dan Jumaat tak ada kelas. Kan? Assigment pon akan berkurang dan boleh bereskan secepat mungkin. Tu rancangan aku. Cakap je tapi karang kalau dah mood malas datang aku layan jugak lah. Harap-harap this sem bolehlah aku belajar tepati masa. Kalau assigment siap cepat bolehlah focus Mid Term and Final. Bila dah habis mid term and final bolehlah focus Bieber. bwahahahaha !

Tata, nak pergi tengok duni luar jap. Bersenam and buat yoga conferm tak lah kan. Bila aku dah muncul dekat luar itu pon dah bagus. Kalau tak nampak 24 jam depan E entertainment je. haha.

Haunted- Taylor Swith.

Related Articles

0 comments:

Powered by Blogger.

Pages

Flickr Images