Monday, January 3, 2011

Tahun baru azam baru

Salam kawan-kawan yang kita suka! Ni tiru ayat Zahiril Adzim ni. Suka baca blog dia. Muka skema habis tapi rupa-rupa dia seorang yang puitis. Sungguh tidak kusangka.

Sorry hari tu lupa nak upload gambar malam tahun baru. Semangat post karangan sampai macam-macam lupa. Ni aku bagi gambar. Tatap puas-puas!





Hah. Gambar ni macam tak ada rupa mercun dah. Mintak ampun lagi sekali! Gambar ni kualiti blackberry je. *salahkan handphone BB kesayangan* Dulu dapat Nokia pon complain. "eisyhh, aku ni". Ni memang muka dasar tak bersyukur.

Hanya gambar ini sahajalah yang dapat saya tayang di belog ni. Ni je gambar yang sempat saya tangkap. Khusyuk menonton bunga api lah katakan. Haha! Ada jugak saya record video tapi paham-paham jelah. Malas nak post dekat sini.

bye. Nanti kita tulis lagi. Mak dah panggil maman

Related Articles

0 comments:

Powered by Blogger.

Pages

Flickr Images