Thursday, January 13, 2011

Result

Happy ke? Sikit la.

Assalamualaikum korang!

Hey korang.Mana aku menghilang ni? bwahaha *gelak tak henti-henti*. Sumpah beb, bukan saja tak nak blog. woahh, tak nampak ke muka rindu ni? Rindu belog lah kau. Dia tu aku dah tak rindu dah. Buat penat je rindu-rinduan dekat manusia. Bukan nak balas pon perasaan rindu kita.Tengok kan aku dah mula ungkapkan ayat emo-emo dalam belog ni*hukhuk*. Sorry kata pon dah semester 3 makin sibuklah saya. Banyak nak siapkan. Ok kita mula dengan entri campur cerita pasal kelmarin, semalam dan yang lepas-lepas. Kita mula pasal result periksa college keyh. Weyh upsr,pmr, spm dah habis. Kita ni dah tua dah! Allhamdulilah result exam kita selamat semuanya. Tekezut beruk jugaklah masa pandang papan kenyataan tu. Rasa macam waktu Farhan and Raju ambik result *filemhindustan3Idiots*. "kita akan rasa teruk kalau kita gagal, kita akan rasa lebih teruk kalau kawan kita lebih berjaya" Oppss maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab kita tak kan list result untuk subject kita satu-persatu. Yang penting aku tak fail. Tak payah bazirkan duit 300 and tak payah differ. Hoayyeh! Boleh lah bangga dengar kawan yang fail. Agak kurang hajar ayat tu kan *just joking lah derr*. Result aku pada semester lepas telah memotivate (letcurer baru ajar pasal apa yang motivate kita) aku untuk terus belajar besungguh-sungguh tanpa menghampakan bonda & ayahanda aku. Amen.

Dah, dah kalian. Ok stop sampai cerita result exam. Nanti kita tulis lagi. Kalau mood rindu datang kita tulis lagi. See you soon. Promise!

p/s- Sumpah nak beli ticket Justin Bieber Concert Live In Malaysia.

Related Articles

0 comments:

Powered by Blogger.

Pages

Flickr Images