Wednesday, January 19, 2011

URL baru

Buona sera (Selamat petang dalam bahasa Italy) people. Konnichiwa (hello in Japanese) pemblogger . Eh, bahasa ni copy and paste dari internet je. Aku tak fasih pon bahasa Italy and Japanese ni. Belajar pon tak nak fasih apa benda nya. Cakap english tergagap-gagap cehh nak belajar bahasa lain konon. Ok tengok tittle dekat atas. woahhh, blog URL saya dah tukar. Ni benda yang jarang-jarang aku buat. heh? Tukar belog url kali ni sumpah bukan sebab bosan dangan url blog lama. Semalam masa termenung teringat blog sekejap. Teringatkan url blog pulak tu. Bila pikir balik blog url dulu tu macam tak ada makna langsung. tengok ni.

ijadqueenfabby.blogspot

Nampak tak. ok sini aku terangkan lebih detail. Makna Ijad tu adalah nama singkatan aku (Sharizad dipendekan ijad le). Kalau ijad tu masuk akal jugaklah letak dekat url blog. ok queen tu tak de makna apa-apa pon kan? Aku bukan permaisuri, puteri pon bukan. so nama queen tu macam tak masuk akal. Lagi satu fabby. Fabby tu singkatan bagi fabulous. Eh, aku tak fabulous macam Kimora Lee pon. Kenapa perlu ada fabby dekat url blog aku kan? Kalau digabungkan jadi akuputeriyangfabulous. ceh, aku puteri yang fabulous ke? Langsung tak ahh. Weyh, I'm not even a queen. Nak perasan sekejap bolehlah. Berangan tinggi betul. Haizz. Dah berbulan pakai url ni baru mengada kata tak ada makna. Menggelabah siot! Semalam dapat idea nak tukar url belog. Kali ni tak curik idea orang ok. Ni url baru ku (in case kalau ada yang tak pandang atas blogger kan).

Belogceritasaya.blogspot

Kali ni punya url ada makna okeyh. Sikit je lah makna nya. Belog cerita tu sepatutnya macam buku cerita lah. Ini bukan buku tapi belog so aku tukar perkataan buku jadi belog. Baru nampak stylist sikit. Ok makna saya tu takkan tak tahu, melainkan kau datang dari Tibet ke Rusia ke tu aku boleh lah paham. Sekarang orang negara lain pon dah paham saya tu maknanya apa. Takkan blogger malaysia tak paham kot. Yang tak paham tu pergi masuk tadika balik la. Aku dah bagi makna url sekarang kau pulak pergi baca entri belog aku sampai muntah. haha.

Sebelum stop ni ada satu gambar nak post. Kepada pembaca wanita sila tutup mata anda kerana saya takut anda akan TERjatuh cinta pulak. Kepada pembaca lelaki nak tengok tengok, aku tak paksa. Kalau jatuh cinta tu masalah besar "normal ke tak kau?". tu saja aku boleh tanya. hehe!

Dia aku punya ok. Sape berani sentuh aku jentik.

Ok, Caio! maksudnya goodbye in Italy. Nanti kita jumpa lagi. Tata bye-bye.

Related Articles

0 comments:

Powered by Blogger.

Pages

Flickr Images